سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III

سایز و ابعاد بدنه سونی A7 RIII با A7 RII برابر می باشند و تنها سونی A7 RIII نسبت به دیگر مدل 14 میلی متر ضخامت بیشتری دارد و در نهایت به ابعادی برابر با 127*96*74 میلی متر می رسد.
برای ان دسته از عکاسان که خواهان استفاده از ویزیور چشمی برای گرفتن عکسهای خود هستند باید خاطر نشان شویم که کیفیت ویزور در دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III نسبت به سونی A7 RII پیشرفتی 50 درصدی داشته و از 2359K به 3686K رسیده است.
از دیگر امکانات تعبیه شده بر روی دوربین سونی A7 RIII جایگاه اتصال فلاش خارجی و همچنین اضافه شدن یک جایگاه اضافی کارت حافظه اشاره نمود که در مجموع شما امکان استفاده از دو کارت حافظه را در این دوربین در اختیار دارید ولی فراموش نکنید که فلاش بر روی بدنه دوربین به خودی خود وجود ندارد و باید از فلاش خارجی استفاده کنید ، وجود پورت های اتصال هدفون و میکروفن در هر دو مدل استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III در دسترس می باشند و هر دو مدل بدنه هایی مقاوم در مقابل شرایط مختلف اب و هوایی دارند.

از دیگر تغییرات مثبت اعمال شده در دوربین سونی A7 RIII افزایش سرعت عکاسی پی در پی از 5 فریم بر ثانیه در مدل قبلی به 10 فریم بر ثانیه در مدل جدید است و همچنین باید سرعت شاتر 8000/1 بر ثانیه را هم در نظر داشته باشید .

از امکانات ارتباطی دوربین سونی A7 R III با دیگر دستگاههای جانبی باید خاطر نشان نمود که تمام تکنولوژی ها در این دوربین در نظر گرفته شده است که شامل WIFI ، BLUETOOTH و NFC می باشد و شما براحتی می توانید برای انتقال داده ها و یا کنترل از راه دور دوربین سونی A7 R III توسط گوشی هوشمند خود اقدام کنید.
سیستم لرزش گیر تصویر طراحی شده در دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III سیستم لرزش گیر 5 محوره می باشد که وجود لرزش در عکسها و فیلم های رکورد شده را به حداقل می رساند و البته باید توجه داشته باشید که صفحه نمایش تعبیه شده در سونی A7 R III از نوع چرخشی و لمسی می باشد و سایز ان هم بصورت استاندارد 3 اینچ می باشد و از کیفیتی برابر با 1440K بهره می برد.
شما قادر خواهید بود با فرمتهای مختلفی فیلمبرداری و سپس ذخیره نمایید استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III از جمله MPEG 4, AVCHD و XAVCS و در نهایت با فرمت 4K با سرعت فریم های 30 و 25 و 24 بر ثانیه که ازادی عمل را در اختیار شما می گذارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.