سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D750

دوربین نیکون Nikon D750 توانایی فیلم‌برداری Full HD را با سرعت 60 fps و قادر است به طور همزمان کار ضبط تصاویر ویدیویی را انجام دهد و تصویر را از خروجی HDMI نمایش دهد. شما می‌توانید تصاویر ثبت شده توسط این دوربین را بر روی کارت حافظه Compact Flash یا SD ذخیره نمایید. دوربین نیکون Nikon D750 به سیستم WiFi مجهز شده است تا به دستگاه‌های هوشمند متصل شود. شما با کمک اپلیکیشن‌های مخصوصی که برای این دوربین در نظر گرفته‌شده قادرید به برخی از قابلیت‌های این دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری آسان فایل نیز در شبکه‌هایدوربین نیکون Nikon D750 اجتماعی به این وسیله برایتان فراهم می‌شود.
دوربین D750 همچنین دارای کنترل اتوماتیک ISO در هنگام ضبط ویدئو با نورسنجی دستی است که باعث جبران اشتباهات نورسنجی می‌شود. و البته صفحه پشتی، که اکنون با لولایی به سمت بالا و پایین می‌چرخد و امکان استفاده انعطاف‌پذیر از نمایش زنده استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D750 را فراهم می‌کند.

دوربین نیکون Nikon D750 مناسب برای عکاسان مجالس عروسی – عکاسان action و علاقمندان فیلمبرداری میباشد.

ولی برای کاربرانی که میخواهند از طریق گوشی های هوشمند این دوربین را کنترل نموده و عکاسی کنند مناسب نمیباشد.

ارگونومی عالی، ساختمان مونوکاک (یا تخم‌مرغی شکل – طراحی منسجم) و طراحی کم مصرف باعث شده‌ که دوربین نیکون D750 بعنوان یک دوربین فول فریم واقعی شناخته شود.

جای دست این دوربین به گونه ای طراحی شده که بتوانید آن را در دستان خود محکم و بدون احساس خستگی بتوانید آن را در زمان‌های طولانی به‌راحتی در دست نگه دارید. دوربین نیکون Nikon D750 مجهز به شاتری از جنس کولار (Kevlar) / کامپوزیت کربن است که عمر تست شده آن 150000 شات می‌باشد و با هر شارژ کامل باطری فوق کامپکت و سبک لیتیوم – یون مدل EN-EL15 دوربین می‌توانید به میزان 1230 شات عکس و 55 دقیقه فیلم بگیرید.

دوربین نیکون Nikon D750 در ISO های بالا نویز کمتری نسبت به D810 و5DIII داره برای استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D750 خیلی مناسب هست.
سرعت فوکوس این دوربین در مقایسه با D810 تقریبا یکی هست .سرعت فوکوس D750 از 5DIII خیلی بیشتره اما بخاطر نقاط فوکوس کراس پوینت بیشتری که 5D III داراست دقتش بیشتراست. البته این تفاوت در فیلمبرداری بیشتر احساس میشه تا عکاسی.
مدل D750 نیکون دارای دقت فوکوس بالا ومنوهای عالی و قابل دسترس میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.