سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200

سنسور دوباره بهینه شده دوربین نیکون Nikon D7200 برای شما داینامیک رنج بسیار عالی را فراهم نموده حتی در حالت ISO بسیار پایین و البته قدرت کنترل نویز تصاویر را در حالات تنظیم حساسیت بروی بالاترین حد را داراست.
دوربین نیکون Nikon D7200 مناسب برای عکاسی تاریخی از نماهای سنتی میباشد اما برای استفاده کنندگان حرفه ای که قصد تهیه فیلم و به دنبال فیلمبرداری حرفه ای هستند مناسب نیست.
خروجی این دوربین بر روی فایلها ی RAW بسیار با جزییات قابل انعطاف مورد نیاز استعلام  قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200 ارائه می شود و خروجی بصورت JPEG بسیار قابل اعتماد و واقعی هستند.

نیکون در این مدل علاوه بر سیستم های تعبیه شده ی WIFI و NFC تکنولوژی جدیدی را ارائه نموده بنام SNAP BRIDGE که توانایی هدایت و کنترل کردن دوربین را بصورت از راه دور(REMOTE) را فراهم کرد ه است.

یکی از مهم ترین ویژگی ها در D7200 بهبود سیستم AF میباشد. دوربین نیکون Nikon D7200 به سیستم Multi-CAM 3500DX II مجهز میباشدکه 51 نقطه فوکوس خودکار(the central 15 of which are cross-type) را دربرمیگیرد که نقاط حساس آن -3EV میباشد در حالیکه در مدل استعلام  قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200 محدود به -2EV بوده است.

دوربین نیکون D7200 برای عکاسان نیمه‌حرفه‌ای مناسب است و در بین مجموعه دوربین‌های عکاسی DSLR این برند بسیار خوش‌دست است و لذت عکاسی را چند برابر می‌کند البته قابل ذکر است در هنگام فیلم برداری سیستم اتوفوکس در حین نیکون بخوبی با شما همراهی نمی کند.
دوربین نیکون Nikon D7200 در مقایسه با مدلهای کانن 70D و 80D فوق العاده عملکرد بهتری داشته و می توان اضافه نمود که فیلمبرداری این دوربین مخصوصا درحالت 60فریم بر ثانیه بسیار قابل قبول عمل می کند وضمنا در مقایسه کیفیت بدنه این مدل با رقبای خود در کانن که از جنس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.