سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

دوربین کانن Canon 1300D

دوربین کانن Canon 1300D برای کاربران تازه کار طراحی شده است که دارای کیفیت عکس بسیار خوب، وزنی سبک و کاربرد آسان در بین DSLR ها به همراه Wi-Fi جهت به اشتراک گذاشتن عکس ها می باشد. اما متاسفانه سنسور آن در حالت Live view در رقابت عقب می ماند اما با این حال خروجی های بسیار خوبی در حالت JPEG ارائه می دهد.دوربین کانن Canon 1300D به کاربر قابلیت فیلم برداری با سرعت 1080-30P را ارائه می دهد و با آن که محدود به یک نقطه اتوفوکوس است اما کلیپ های خوبی را ارائه  می دهد و از طرفی قابلیت Video Snapshot نیز دارد که کاربر می تواند ویدئو کلیپ های کوتاه ضبط کند و در نهایت آن ها را بهم به صورت خودکار متصل دوربین کانن Canon 1300D نماید.

در نهایت با توجه به نوع دوربین کانن Canon 1300D طراحی و ویژگی ها و کیفیت تصویر JPEG و همچنین قیمت بسیار مناسبش برای تازه کاران توصیه می گردد ولی برای کاربرانی که به دنبال رزولولشن بسیار عالی با رنج داینامیکی خوب هستند و می خواهند فیلم برداری انجام دهند و کارایی هایی  مانند Panoroma یا مودهای دیگر فیلتر دیگری می خواهند توصیه نمی گردد!دوربین کانن Canon 1300D مجهز به پردازشگر تصویر Digic 4+در قیاس با پردازشگر تصویر Digic 4 است اما تنها پیشرفتی که در اینجا صورت گرفته است افزایش ظرفیت بافر بوده است.
کانن 1300D یک DSLR مبتدی است برای اولین بار کاربران ILC را مورد هدف قرار داد. سنسور 18 مگاپیکسلی، APS-C آن و پردازش گر تصویر آن دارای سرعت بیشتر نسبت به کانن 1200Dمی باشد و از طرفی یکی از رقبای نزدیک 1300D در این سری، مدل نیکون D3300 است که در ژانویه 2014 از آن رونمایی شد.
در حالی که دوربین 1200Dتنها می تواند 69 عکس JPEG با سرعت 3 فریم بر ثانیه بگیرد، Canon EOS 1300D می تواند 1100 عکس JPEG در این حالت بگیرد، اگر هنوز تنها 6 عکس خام پی در پی می بگیرد. این یک افزایش قابل توجه است، اما افزایش سرعت عکاسی به 5 فریم بر ثانیه برای انطباق با دوربین کانن Canon 1300D کارآمدتر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.