سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

دوربین فوجی FUJIFILM X-T20

از دیگر دلایل برتری که شما را قانع به انتخاب دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 می نماید می توانیم به مواردی اشاره کنیم از جمله افزایش نقاط فوکوس از 77 نقطه مدل قبلی فوجی X-T10 به 325 نقطه فوکوس در فوجی X-T20 که همین نکته باعث افزایش دو چندان کیفیت عکاسی و فیلمبرداری این دوربین می شود و قابل ذکر است که به صفحه نمایش 3 اینچی با کیفیت 920K قابلیت لمسی و چرخشی بودن هم اضافه شده که امکان فوکوس گیری سریع و اسانی را برای کاربر در حین استفاده از دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 فراهم می کند.باید توجه داشته باشید که بدنه دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 در مقابل شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم نمی باشد و در این زمینه ازنطقه ی قوتی برخوردار نیست.
حساسیت ایزوی دوربین فوجی X-T20 نسبت به مدل قبلی مقداری با افت روبرو شده بدین ترتیب که این رنج تا 12800 بصورت استاندارد قابل تنظیم می باشد و تنها در حالت گسترش یافته (EXPAND) می توانید دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 تا 51200 افزایش دهید در صورتی که در فوجی X-T10 بصورت استاندارد قابلیت تنظیم ایزوی بر روی رنج 51000 وجود دارد و همچنین باید در نظر داشته باشید که سرعت شاتر دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 هم با کاهش روبرو شده وبه 4000/1 تنزل یافته است.

باطری دوربین فوجی X-T20 امکان گرفتن 350 شات عکس را برای شما فراهم می کند که مقداری برای این دوربین و این امکانات کمی ضعیف می باشد.دوربین فوجی X-T20 را می توانید در عکاسی ورزشی هم مورد استفاده قرار دهید چون سرعت عکاسی پی در پی این دوربین 14 فریم بر ثانیه می باشد که سرعتی به نسبت بالا می باشد.
از دیگر راههای ارتباطی دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 با دیگر دستگاههای جانبی اتصال از طریق سیستم بی سیم WIFI برای انتقال اطلاعات و کنترل دستکاه از راه دور می باشد و البته ورودی کابل HDMI و پورت USB 2 هم تعبیه شده است.
از امکانات دیگری که بر روی دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 قرار داده شده می توانیم به سیستم اتصال بی سیم برای انتقال اطلاعات و فلاش سرخود و حتی جایگاه اتصال فلاش خارجی بر روی بدنه اشاره کنیم و همچنین دوربین فوجی X-T20 دارای منظره یاب از نوع الکترونیکی و هم پشتیبانی از فرمت RAW رو هم داراست. که در کنار این مزیت باید 325 نقطه فوکوس و کیفیت خوب عکاسی در نور کم را هم به ان اضافه نمود.
شما می توانید صدا را با کیفیت بالا بوسیله اتصال میکروفن به دوربین X-T20 ضبط کنید چون بر روی این بدنه پورت ورودی میکروفن هم تعبیه شده است و البته اسپیکر موجود برروی این مدل بصورت مونو عمل می کند دوربین فوجی FUJIFILM X-T20 .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.