سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

دوربین های کانن-canon-دوربین نیوز-کانن

دوربین کانن از لحاظ ارتباط بی سیم با دیگر دستگاههای جانبی از تمام سیستم های بلوتوث و WIFI و NFC بهره می برد که به شما امکان برقراری ارتباط و انتقال داده ها و کنترل دوربین از راه دور را بصورت سریع و اسان فراهم می کند.
پس از عنوان نمودن نقاط مثبت لازم به ذکر چند نقطه منفی و ضعف کانن می باشد که با کانن چشمانی باز نسبت به انتخاب این مدلاقدام نمایید.
اولین نکته ی نا مطلوب بر میگردد به نداشتن جایگاه اضافه نمودن فلاش خارجی به دوربین کانن که شما فقط می توانید از فلاش سرخود این دوربین استفاده کنید و نکته ی بعدی باید به چرخشی نبودن صفحه نمایش اشاره نمود که در بعضی از حالات عکاسی شما را دچار مشکل خواهد کرد.اگر بخواهیم به چند نکته منفی دوربین Canon اشاره کنیم تنها می توان به در نظر نگرفتن منظره یاب (VIEW FINDER) بر روی بدنه و پایین بودن قدرت باطری اشاره نمود که به شما تنها اجازه ی گرفتن 295 شات را می دهد و البته باید توجه داشته باشید که دوربین کانن در مقابل شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم نیست.


شما منظره یاب (VIEW FINDER) در کانن نخواهید داشت که شاید عکاسی را در نورهای شدید که باید فقط از صفحه نمایش سوژه را دنبال کنید کمی شرایط سخت Canon خواهد شد.
دوربین Canon ارتقا فنی قابل ملاحظه ای نسبت به مدل قبلی خود یافته است بدین گونه که سنسور کانن  به 26 مگاپیکسل افزایش یافته که این مورد در مدل قبلی 20 مگاپیکسل بوده ولی قابلیت فول فریم بودن سنسور همچنان حفظ شده است ، پروسسور مرکزی دوربین کانن هم نسبت به کانن ارتقا قابل ملاحظه ای داشته و از جدیدترین پروسسور کانن که DIGIC 7  می باشد بهره می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.