سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A9

سایز بدنه سونیA9 افزایشی نسبت به سونی A6500 داشته بدین ترتیب که 29 میلی متر بلندتر و 10 میلی متر ضخیم تر شده است ولی باید توجه داشته باشید که جنس بدنه دوربین سونی Sony A9 از نوع منیزیوم میباشد و وزن بدنه این دوربین 673 گرم میباشد که کمی بالا هست البته برای آنهایی که میخواهند بیشتر در فضای باز و در پیاده روی طولانی عکاسی کنند.
دوربین سونیA9 از سری دوربین های فول فریم بدون آینه (mirror less) کمپانی سونی میباشد که از جهاتی کامل تر و ارتقاء یافته است.
سنسور دوربین سونی Sony A9 از رزولوشن 24 مگاپیکسل از نوع bsi-cmos میباشد که البته امکان عکاسی را بصورت full frame را در اختیار کاربر قرار میدهد ولی قابل ذکر است که در مدل A6500 این امکان وجود ندارد ولی قدرت رزولوشن این دو مدل با هم برابر است.
فیلتر AA در مدل سونی A9 حذف شده نسبت به مدل های قبل تر از خود و البته شایان ذکر است که رنج حساسیت ISO سونی A9 بهبود زیادی یافته و به رنج 204800 رسیده است.

رزولوشن سنسور هر دو مدل استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A9 و A6500 با هم یکسان هستند و 24 مگا پیکسل را به شما ارائه میدهند ولی نکته مهم در این مسئله میباشد که سایز سنسور سونیA9 بزرگتر از سونی A6500 میباشد، سایز سنسور سونی A9به 23.8*35.6 میلی متر رسیده و در عین حال سایز سنسور سونی A6500 تنها 15.6*23.5  میلی متر میباشد این بدین معنی میباشد که پوشش منطقه ای سنسور دوربین سونی Sony A9 افزایش قابل ملاحظه ای یافته و امکان افزایش حساسیت ISO را تا اعداد خیلی بالا را برای شما فراهم میکند.

سیتم فیلمبرداری دوربین سونی Sony A9 با فرمت 4K  با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام میشود که نکته خوبی برای آن دسته از کاربران میباشد که میخواهند فیلمبرداری را در اولویت کار خود قرار دهند.
دوربین سونی Sony A9 برای حالات مختلف عکاسی طراحی شده که در تمام موارد اعم از عکاسی پرتره، خیابانی روزانه و ورزشی نمرات قابل قبول و بالایی را دریافت میکند که البته مدیون سنسور خوب و بزرگ و فول فریم خود میباشد .استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A9 لرزش گیر 5 محوره و صفحه نمایش چرخشی لمسی و نقاط فوکوس 693 نقطه ای و حساسیت ISO ی بسیار خوب و سرعت 20 فریم بر ثانیه عکاسی پی در پی و قدرت باطری بالا و امکان استفاده از بلوتوث را هم به ان اضافه نمایید.
خبر خوب برای کاربران این میباشد که قدرت و عمر باطری دوربین سونیA9 تقویت ویژه ای شده است که شما را قادر خواهد کرد با یک بار شارژ 650 شات عکس را ضبط کنید که این 300 شات بیشتر از مدل سونی A6500 میباشد.
قابل ذکر است که دوربین سونی A9 امکان استفاده از سیستم Bluetooth را هم برای کاربر خود فراهم نموده که به کاربر امکان کنترل از راه دور توسط گوشی های هوشمند را فراهم کرده است و البته دوربین سونی Sony A9 از دو جایگاه کارت حافظه SD هم بهره مند میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.