سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن SX60

دوربین کانن Canon SX60 دارای بدنه مشابه به استایل SLRها می باشد ،دوربین SX60 HS دارای انحنای بیشتری نسبت به مدل قبلی بوده و احساس خوبی را هنگام در دست گرفتن ایجاد می کند . این تغییر شکل علاوه بر زیبایی بیشتر، امکان ثابت نگه داشتن دوربین را در فاصله کانونی های بلند تر را فراهم می کند.
سیستم اتوفوکوسش هوشمند و بسیار سریع است استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن SX60 و مجهز به تثبیت کننده هوشمند لنز است و دارای سیستم یاری رسان زومینگ نیز می باشد. لنز این دوربین هم در بخش تله و هم واید ارتقای چشم گیری داشته است لذا برای کاربرانی مناسب است که قصد عکاسی از مناظر گسترده و سوژه های دوردست را دارند.
محدوده ی ISO دوربین کانن SX60 برای عکاسی در نور معمولی بین 3200-100 و برای موقعیت های کم نور تا 6400 در نظر گرفته شده است . سیستم نورسنجی طراحی شده برای کانن SX60 بصورت سه حالته نقطه ای، مرکز گرا و میانگین عمل می کند . قابلیت تنظیم سرعت شاتر در دو حالت دستی و Tv بین 2000/1 ثانیه تا 15 ثانیه است امکان پذیر می باشد. این دوربین کانن SX60 HS دارای فلاش داخلی و زمان سنج خودکار برای 2 و 10 ثانیه و حالت تنظیمی است. از ویژگی های دیگر دوربین SX60 HS کانن می توان به قابلیت تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک ردیاب و عکاسی پی در پی تا 6.4 فریم در ثانیه اشاره کرد.
از دیگر قابلیت های ارتقا یافته SX60 نسبت به سری قبل خود (SX50) اتصال از طریق سیستم  WiFi و NFC این دوربین با دیگر دستگاه های جانبی می باشد باطری SX60 همانند SX50 یون لیتیوم  است عمر باتری این دوربین تا 240 شات به همراه روشن بودن صفحه نمایش و 450 شات در حالت اکونومی است. ذخیره سازی بر روی کارت هایSD/SDHC/SDXC/UHS-1 نیز امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی های کانن پاورشات SX60 HS ساپورت کردن فرمت Raw و همچنین عملکرد حرفه ای در امر فیلم برداری آن است. از نقاط ضعف آن نیز می وان به عملکرد منظره یاب الکترونیکی آن، کم بودن حداکثر محدوده دیافراگم و محدودیت در کنترل دوربین از طریق تلفن های هوشمند اشاره کرد.
لازم به ذکر است این مدل یکی از سه مدلی است که در این کلاس،استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن SX60 فرمت Raw را به خوبی ساپورت می کند، لذا کاربرانی که در این فرمت بهترین نتیجه را می خواهند از عملکرد این مدل بسیار راضی هستند.
در نهایت کیفیت عکس های حاصل از SX60 بسیار شارپ و رنگ ها بسیار پر جنب و جوش هستند البته کانن SX60 دارای سنسور CMOS، 16.1 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.3 اینچ که استاندارد و مناسب این کلاس می باشد. لذا مجددا لازم به ذکر است که فرمت Raw آن از فرمت JPEG بسیار بهتر است و از نظر عملکرد، دوربین کانن Canon SX60 نرخ عکاسی پی در پی در Raw+JPEG، 1.3 فریم بر ثانیه و در حالت Super Fine JPEG برابر 6.1 فریم بر ثانیه است و در هر دو حالت از نظر سرعت شات زدن کم نمی آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.