سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 800D

عمر باطری بکارگرفته شده در کانن EOS 800D تقویت شده و می تواند 600 عکس را ضبط نماید که تعداد 160 عکس بیشتر از مدل قبلی خود می گیرد.
البته نقاط مشترکی هم در بین این دو مدل هم وجود دارد از جمله لمسی بودن استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 800D صفحه نمایش و پشتیبانی از فرمت RAW و یکسان بودن کیفیت صفحه نمایش که به انها اشاره نمودیم.

از نکات کارامد دیگری که در دوربین کانن Canon 800D اعمال شده می توانیم به سیستم ضبط ویدیویی با امکان TIMELAPS RECORDING و همچنین سیستم ارتباطی NFC  و BLUETOOTH اشاره کنیم  که شما را قادر به برقراری ارتباط بین دوربین و دیگر دیوایس می نماید و شما می توانید دوربین کانن 800D را با گوشی هوشمند خود ست کنید و گوشی هوشمند خود را تبدیل به یک ریموت کنترل  کنید و از راه دور دوربین را کنترل نمایید.

بدنه دوربین کانن Canon 800D نسبت به دوربین کانن 700D حدود 3 میلیمتر نزک تر شده و البته وزن بدنه هم حدود 48 گرم کاهش یافته و به 532 گرم رسیده است.
سنسور بکار رفته در دوربین کانن Canon 800D از نسل جدید سنسورهای کانن DIGIC 7 می باشد که در کانن 700D از سنسور قدیمی کانن DIGIC 5  استفاده شده است .
دوربین کانن 800D بخاطر داشتن سایز سنسور بالا 22.3*14.9 میلیمتری و رزولوشن 24 مگاپیکسلی و البته سرعت شاتر 4000/1 و 45 نقطه فوکوس و ارگونومی خوب بدنه و سیستم بی سیم برای انتقال داده ها و  استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 800D سرعت عکاسی 6 فریم بر ثانیه مناسب عکاسی برای حالات پرتره و عکاس خیابانی و عکاسی روزانه و عکاسی در مد LANDSCAPE و بویژه عکاسی ورزشی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.