سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 1300D

دوربین کانن Canon 1300D در نور مناسب کیفیت بسیار خوبی در حالت JPEG ارائه می دهد. پردازش JPEG دوربین عکاسی رنگ های قرمز و آبی اشباع شده ای را ارائه ی دهد و کنتراست می تواند در سمت قوی تر باشد. اما در حالت Raw تصحیح رنگ پوست متمایل به سبز در نور کم کارآمدتر است. از طرفی عکس هایی که در رنج ISO 6400 گرفته می شود از کیفیت بهتری برخودارند  اما ممکن است در نور کم این نتیجه دلخواه حاصل نشود.
عمر باطری در دوربین کانن Canon 1300D از عملکرد خوبی برخوردار است و در هر بار شارژ 500 شات را ساپورت می کند. این میزان شارژ باتری در مقایسه با دوربین 750D که تنها با هر بار شارژ می توان 440 عکس گرفت، قابل توجه است، با این حال، همانند بسیاری از ویژگی های دیگر این دوربین، نسبت به دوربین D3300 در وضعیت نامطلوب تری قرار دارد. همچنین شایان ذکر است که محفظه باتری این دوربین در انتهای دوربین همچنین شامل شیار کارت حافظه می شود که دسترسی به آن کمی دشوار است و سه پایه های بزرگتر می توانند آن را کاملا مسدود کنند. شیار کارت های جانبی استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 1300D قابل دسترس تر هستند.

زمینه دیگری که Canon EOS 1300D نسبت به دوربین تفاوت دارد، فیلم برداری است، اگر چه تفاوت جزئی است. هر دو دوربین با کیفیت Full HD فیلم برداری می کند، اما استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 1300D این کار را با سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام می دهد، اما این دوربین تنها این کار را با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می دهد. برای فیلم برداری در ابتدا نیاز دارید تا پیچ حالت اصلی را در وضعیت ویدئو قرار دهید، که در آنجا سپس می توانید دکمه Live View در کنار چشمی را فشار دهید تا فیلم برداری را شروع و متوقف کنید. دوربین کانن Canon 1300D این دوربین همچنین شامل یک قابلیت Video Snapshot است که در آن دوربین می تواند کلیپ های کوتاهی با زمان 2،4 یا 8 ثانیه بگیرد و آنها را در آلبوم Video Snapshot (یک توالی مونتاژ) با گزینه اضافه کردن موسیقی پس زمینه خود ترکیب کنید.

دوربین کانن Canon 1300D مجهز به پردازشگر تصویر Digic 4+در قیاس با پردازشگر تصویر Digic 4 است اما تنها پیشرفتی که در اینجا صورت گرفته است افزایش ظرفیت بافر بوده است. در حالی که دوربین کانن 1200D تنها می تواند 69 عکس JPEG با سرعت 3 فریم بر ثانیه بگیرد، Canon EOS 1300D می تواند 1100 عکس JPEG در این حالت بگیرد، اگر هنوز تنها 6 عکس خام پی در پی می بگیرد. این یک افزایش قابل توجه است، اما افزایش سرعت عکاسی به 5 فریم بر ثانیه برای انطباق با دوربین Nikon D3300 کارآمدتر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.