سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A7S II

سونی مدل A7SII دارای قابلیت فیلم برداری فول فریم از نوع 4K می باشد و می تواند ضبط داخلی با بازخوانی کامل پیکسل ها را انجام دهد حتی بدون حذف کردن هیچ پیکسلی و در حالت ویدئو نیز به صورت Full HD، 120 فریم بر ثانیه در 100Mbps را ضبط نماید. استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A7S II  حساسیت رنج ISOای که a7SII ارائه می دهد برابر 50-4096001 (برای هر دو مورد عکاسی و فیلم برداری) می باشد.
سونی مدل A7SII کیفیت عکس خوبی دارد اما رزولوشن اش کمی پایین است که این باعث محدودیت در کراپ کردن و پرینت کردن در ابعاد بزرگ را ایجاد می کند. اما سطح نویز حتی در ISO های به ظاهر ناممکن، کم است.

دوربین سونی Sony A7S II مناسب برای عکاسی در محیط های کم نور و گرفتن تصویر هایی شارپ  و ضبط ویدئوهای 4K میباشد. و با توجه به تغییرات چشمگیر این مدل میتواند جانشین بسیار مناسبی برای دوربین قبلی سری خود A7S باشد.

دوربین سونی A7SII مجهز به حسگری با رزولوشن 12 مگاپیکسلی است و حساسیت ایزوی  آن 409,600 می باشد. این بدان معناست که در محیط نزدیک به تاریک مطلق نیز می توانید عکس های خوبی بگیرید. تصاویر با کیفیت فول اچ دی را این استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی A7S II با سرعت 120 فریم بر ثانیه می تواند ضبط کند ضمن آنکه تکنولوژی جدیدی در فیلمبرداری دوربین سونی Sony A7S II به کار رفته که s-Log3 نام دارد و به کاربر تا 14 توقف در محدوده ی داینامیکی دوربین را اجازه می دهد آنچنانکه که در دوربین های حرفه ای سینمایی همچون Arri Amira  چنین امکانی دیده می شود.
دوربین سونی مدل a7SII در واقع  پرچمدار دوربین های با قابلیت تعویض لنز و از نوع بدون آینه هایبریدی  این کمپانی می باشد. دوربین سونی Sony A7S II از جمله دوربین های فاقد آیینه ی شرکت سونی است که دارای حساسیت فوق العاده بالا و طیف گسترده پویا در کل محدوده ISO علاوه برتثبیت کننده تصویر پنج محوره برای کنترل عکسبرداری بیشتر، ایده آل برای گرفتن عکس و ویدئو در شرایط نوری چالش برانگیز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.