سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 5D Mark IV

سری کانن EOS 5D مسلما یکی از سری های مشخصی است که مورد توجه علاقه مندان به عکاسی قرار دارد لذا دوربین کانن Canon 5D Mark IV این دوربین از سری 5D، برای کاربران حرفه ای و علاقه مندان آن در سال 2016 رونمایی شد.
از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل قبل از خود یعنی  کانن EOS 5D Mark III می باشد اما از لحاظ داخلی به روز رسانی های قابل توجهی صورت گرفته است که شامل موارد زیر می باشد:
سنسور آن با رزولوشن بالاتر به همراه اتوفوکوس از نوع سیستم Dual Pixel، قابلیت فیلم برداری به صورت 4K، سیستم اتوفوکوس به روز رسانی شده، صفحه لمسی، استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 5D Mark IV بدنه مقاومدر برابر شرایط آب و هوایی، WiFi/NFC داخلی، تایمر اینتروال و GPS. تمامی این آپشن ها در کنار فول فریم بودنش باعث شده به یکی از بهترین مدل های این سری تبدیل شود.

کانن مدل 5D MK IV دارای سنسور جدید 30.4 مگاپیکسلی از نوع CMOS است و پردازش گر تصویرش از نوع DIGIC 6+ می باشد. سیستم اتوفوکوس آن بهبود یافته و مشابه فوکوس کانن 1DX Mark II می باشد و شامل 61 نقطه اتوفوکوس است که 41 نقطه آن به صورت Cross-Type عمل می نماید و 24 درصد بیشتر از سطح فوکوسی است که در مدل کانن 5D Mark III بکار رفته است. نقطه مرکزی نیز تا -3Ev در یک شات از مود AF-S و در مود Live View حساسیت دارد. همچنین سنسور تا -4 Ev با یک لنز سریع حساسیت دارد.

کاربرانی که قصد فیلم برداری نیز دارند با مدل کانن 5D Mark IV اتوفوکوس های سریع و دقیق و پی در پی در هنگام فیلم برداری خواهند داشت و در مود Live View نیز اولین مدل کانن فول فریم است که اتوفوکوس های خیلی بهتر و پی در پی در هنگام ضبط فیلم ارائه می دهد و به خاطر Dual Pixel بودن نیز با لنز های سریع همچنان فوکوس های دقیق ارائه می دهد. استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 5D Mark IV از طرفی به خاطر لمسی بودن نمایشگر آن کاربران می توانند روی هر سوژه ای به راحتی و به سرعت فوکوس نمایند.

در نهایت چهار فاکتور اصلی که در دوربین کانن Canon 5D Mark IV حائز اهمیت است و از پیشرفت خوبی برخوردار گشته است شامل رنج داینامیکی، رزولوشن، دقت اتوفوکوس و سرعت اتوفوکوس می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.